Про нас. Трохи історії

  

ПРО НАС

Привіт! Мене звати Анастасія Червінська, і я мама Карамби, а також, що найголовніше, 3-річної Віолетти. Наша спільна історія почалася 2 роки тому, коли моя донька своїм народженням надихнула мене на створення торгової марки КарамбаКідс. Як усі матусі, природньо, я хотіла для своєї дитини всього найкращого і найгарнішого. У пошуках таких речей я перебувала всі 9 місяців вагітності, але так і не знайшла дитячого текстилю, який був би мені до душі, ну, ви розумієте, без рожево-блакитних слоненят і строкатих квіточок. З бажання створити щось стильне і «не як у всіх» Карамба й почалася. Мені довелося згадати, що я конструктор-модельєр одягу і вмію шити, хоча й страшенно не люблю. Але на що тільки не підеш заради дитини та втамування своїх естетичних смаків. І я почала шити! 

На початку мені геть не вистачало впевненості в собі. Мені здавалося, ніби те, що я роблю, нікому не сподобається, що воно погане, нікому не потрібне або ще якесь не таке. Я була з тих наляканих дівчат, які раптово стали мамами і виявилися абсолютно до цього не готовими, хоча й готувалися всі 9 місяців. Це була якась Карамба! 

Одного дня я зробила пост на якомусь з сайтів для спілкування молодих матусь, і виявилося, що все, зроблене мною, не таке вже й страшне, і воно навіть подобається, і навіть не декому, а всім, і з'явилися перші дівчата, які захотіли купити в мене бампери та текстиль.

Перші півроку я робила все самотужки: кроїла, шила, конструювала викрійки, займалася Інстаграм, спілкувалася з клієнтами, приймала і доставляла замовлення, рахувала фінанси, розробляла щось нове, придумувала дизайн поліграфії... Була справжньою мамою, яка з малюком в одній руці встигає ще 100500 справ одночасно! Зараз я розумію, що все відбувалося за типовим сценарієм українського бізнесу. Коли ти починаєш свою справу і у тебе немає кілька сотень тисяч у кишені, ти один маєш стати всім. Адже це твій старт-ап і потрібен він насамперед тільки тобі. 

Коли Віолетта почала їсти холлофайбер (наповнювач в бортиках) і заїдати його шпильками, мій чоловік попросив перенести виробництво з дому кудись в інше місце. З того моменту Карамба Текстиль (на той час) перейшла на інший рівень, рівень пошиву в ательє. А потім ми почали робити одяг, і після цього все як в тумані.

Про нас дізналися з популярних київських виставок: Мамазліт, Всі Свої, КуражБазар тощо. І ми почали масово поширюватися. Пам'ятаю, що я однією з перших в Україні почала робити чорно-білі бампери та й взагалі чорно-білі колекції для немовлят. І пам'ятаю, що всім подобалося, але більшість мам говорило: «Ой, як круто, але своїй дитині я таке не куплю». 

Проте я вперто продовжувала робити все винятково чорно-білим, мені подобалося, і все тут. Зараз навпаки, Карамбу захопили всі можливі кольори, яскраві принти і кльова графіка, яку я називаю «дитячо-дорослий реалізм».

Спочатку я купувала тканини там, де купують усі, і буквально через місяць-два всі сторінки в Інстаграм стали схожі одна на одну, адже тканини у всіх однакові і навіть лекала схожі. І коли в черговий раз нас на виставці українських виробників назвали ім'ям іншого бренду, ми вирішили відмовитися від готових покупних принтованих тканин назавжди! Відтоді почався і триває досі довгий і витратний процес друку на тканині наших авторських принтів. Це дуже круто, коли розумієш, що ти не просто купив-пошив, а придумав  намалював  надрукував  пошив. Щоразу, коли до нас приходить друкована тканина, я радію, як дитина, і розгортаю пакети, неначе там подарунок від Діда Мороза, хоча я точно знаю, що там лежить і в якій кількості.

Минуло всього 2 роки, а ми вже стали ТМ, відкрили шоурум, змінили пару виробництв і співробітників, випустили, хоч і невеликим накладом, 4 колекції з авторськими принтами, і попереду ще ох, як багато справ на нас чекає. А Карамба  як дитина, зростає настільки швидко, що за нею не встигаєш. 

У Карамбі так багато всього відбувається, що здається, ніби за 1 день ти встигаєш прожити 2 або 3 дні. Уявляєте, скільки набігає за цілий рік?! А за два? 

Дякуємо кожному клієнту Карамби, тим, хто з нами від початку, і тим, хто довіряє нам місію одягати найдорожче — свою дитину.

Всіх люблю!

Анастасія Червінська, 

Засновник KarambaKids